Avon провела акцію проти домашнього насильства #SeeTheSigns для підтримки кампанії «16 днів проти гендерного насильства». Голівудська акторка Меган Фокс підтримує ініціативу, щоб допомогти людям #SeeTheSigns насильства завдяки потужній глобальній кампанії у соціальних мережах.
Нью Йорк. 25 листопада, 2013 - в Міжнародний день ліквідації насильства проти жінок, акторка Меган Фокс, обличчя парфуму Avon Instinct
, підтримала акцію Avon #SeeTheSigns, глобальну кампанію у соціальних
мережах, що має на меті навчити громадськість виявляти ознаки домашнього
насильства. Як частина соціальної програми Avon «Скажімо Ні проти домашнього насильства»,
#SeeTheSigns проходила під час міжнародного правозахисного руху проти
гендерного насильства та інформує свідків і жертв про ознаки насильства в
сім'ї та як безпечно втрутитися або звернутися за допомогою. Об’єднані
хештегом, #SeeTheSigns, кампанія включала серію плакатів із вражаючою
графікою, що допоможе людям розпізнавати часто тонкі «ознаки» насильства
в сім'ї . За даними Всесвітньої організації охорони здоров'я, кожна
третя жінка у всьому світі переживе фізичне або сексуальне насильство
бодай раз у житті, найчастіше з боку інтимного партнера. "Відсутність розмови про насильство в сім'ї насправді сприяє приховуванню епідемії», сказала Меган Фокс,
акторка і обличчя аромату Avon Instinct. " Ініціювавши акцію
#SeeTheSigns, Avon сподівається створити глобальний рух, завдяки людям,
які будуть поширювати інформацію на своїх сторінках в інтернеті та тим
самим навчати інших ознакам зловживання, щоб в решті-решт ми змогли
подолати цю епідемію насильства".
Двадцять п'ять країн підтримали нову кампанію Avon
і опублікували плакати на своїх сторінках у Facebook та локальних
мережах протягом «16 днів проти гендерного насильства». Кампанія
завершилась в Міжнародний день прав людини 10 грудня. Дізнайтеся більше про на www.ostanovimnasilie.org.ua |